torsdag 7 augusti 2008

Framtiden ett ganska kul ställe

Eftersom jag skall inspirera kollegorna på tisdag nästa vecka så får jag ju skaffa mig lite ny input. Det visar sig vara väldigt mycket kul som är på gång ute på det stora nätet. Jag blir lite rädd att jag kommer att skrämma byxorna av en del av mina kollegor. Shit nu begär han det omöjliga av oss igen....

Men visst skulle det vara kul att bygga upp en hemsida av något slag. Jag tänker mig nog en wiki där elevernas gemensamma arbete presenteras. Visst skulle det göra att de fick se varandras arbete. Visst skulle det göra att föräldrarna får se deras arbete. Visst skulle det vara lite mer på riktigt. Visst skulle det vara kul.

Får fila lite på idén men jag tror att den håller.

Sitter även och pillar med Fronter inför tisdag. Inget fungerar. Jag tror att jag har gjort rätt men inget syns där det skall synas. Funkar det inte tisdag morgon så skiter jag i den biten och ägnar mig enbart åt web 2.0. Jag står inte ännu en gång framför kollegor som kräker ur sig om hur dåligt det är. Faktum är ju att det fungerar fantastiskt bra mest hela tiden.

Nu är det över 50 medlemmar i min egna fanclub. I'm still a superstar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...