måndag 28 juli 2008

Äntligen sommar

Så har värmen äntligen kommit till Sverige. Det konstiga är att det sker innan skolan har börjat. Ett klart trendbrott. Jag tror att det har med klimatförändringarna att göra....
Jag har äntligen bestämt mig för att börja måla fönsterna. Nu är frågan bara om jag hinner bli klar med dem innan höstmonsunen kommer och blöter ner allt.

Har investerat i ett nytt ljudkort till datorn. Jag är mycket spänd på om resultatet kommer att förändra prestandan när det gäller ljudkvalitet. Som det är nu så suger det fett nämligen. Vilket ju är extremt tråkigt när man sitter och gör musik. Ett litet spel blev det visst också när jag satt där på natten och kände mig rik.

Farlig kombination det där med sena nätter och visakort kombinerat med dåligt omdöme.

Två veckor kvar i frihet.....

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...