onsdag 7 januari 2009

Jaha nu var man IT-expert också

Mitt i tragiken har man fått befodran. Numera kan jag enligt Skånska dagbladet kalla mig IT-expert. Läs här>>>

Kul! Hade jag ingen aning om att jag var. Men jag skall genast trycka upp visitkort. Man kan ju få intrycket att det var jag som låg bakom allt men så var det ju inte. Camilla och Ellinor låg bakom chatten. Det enda jag gjorde var att säga att det var en bra idé när de föreslog det. Men det var lilla jag som fick all cred. Men visst har det varit mycket arbete med att få ut informationen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej anders!

Utanför området:

Finns det chans att hämta ut saker från skåpen i E-korridoren? Har lite saker som jag skulle vilja eskortera..

Anders Erenius sa...

Inte just nu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...