måndag 18 februari 2008

Melodifestival igen del 2

Andra deltävlingen bjöd på bättre låtar. Tvillingarna fick våran röst och gick följdriktigt till final. Glad disco med röda kavajer. Oemotståndligt. Synkroniserad dans funkade för Motown och fungerar än.

Reinfeldt, Wetterstrand och Ohly håller på Obama. När var de överens senast? Måste ju betyda att han är helt okontroversiell eller? Vet vi egentligen vad han står för? "Change" är väl inte tillräckligt eller hur. Att han är skeptisk till frihandel har jag också uppfattat vilket knappast gynnar världen. Att han är afroamerikan kan väl inte heller vara en tillräcklig merit i sammanhanget. Nåväl för att erkänna .... Jag gillar också Obama men jag undrar varför jag gör det. Är det bara av samma anledning som jag diskar med Yes? Skicklig marknadsföring behöver ju inte betyda att produkten är bäst eller hur.

Jag är skeptiskt positiv

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...